adventure65.reismee.nl

Dag 6 Bulldozer en grasmaaier

Hallo volgers,

Vandaag zou het een rustdag moeten wordenmet 500km op de GS. Maar dat liep ff anders. Vanochtend vanuit Bialoeirza vetrokken richting Sanok in zuid Polen. Het ging over gloeiende goed geplaveide wegen door de bossen. Plotseling voor ons stak een eland, formaat van een flinke koe over, schrik!! Toch maar ff rustiger rijden van nu. De temperatuur liep al flink op, 32 graden. Zoals jullie van ons gewend zijn, gaan wij ook wel eens onverhard. Op het eerste stuk door het mulle zand en dat wil niet zo goed met de zware adventure van Wim, zie foto en https://youtu.be/S6V91XX1i9I. Motorski Polski offroadski.

Na een gezonde McDonalds hap en sterke koffie weer verder.

Het tweede onverharde stuk liep ook niet goed af. Richard zag nog een stukje gras dat niet goed gemaaid was, zie foto en dacht;dat zal ik nog wel even kortwieken!!

Laatste stuk toch maar verhard gereden. 3 jaar geleden toen we naar Odessa reden hadden we het over een roze beeld op de Garmin. Vandaag reden we dat vanaf de andere kant. Haarspeld bocht na haarspeld bocht werden zo plat mogelijk genomen. De gebeurtenissen eerder vandaag al vergeten, haha.

Morgen gaan we Slowakije in, maar nog geen echte plannen gemaakt.

Tot morgen

Rini en Bé

Het wordt steeds spannender heren!

Tina

Klinkt goed...mannen op avontuur!