adventure65.reismee.nl

Dag 13 Rondje Harz

Hallo volgers,

Vannacht onze eerste regen op de tent gehad, maar het viel gelukkig allemaal mee. Na het ontbijt viel het ineens met bakken uit de hemel en hebben we even moeten schuilen onder de bomen. Bij het motor trefplaats Torfhaus (alleen wij tween) een kop slappe koffie gedronken. Qua temperatuur hield het ook al niet over, 14 graden is gewoon koud.

Vervolgens een rondje door de Harz gestuurd met verradelijke gladde wegen. Maar uiteindelijk werd de temperatuur +20 en het wegdek droog.

Lunchen wederom bijTorfhaus ( nu waren er 10 motoren)en daarna naar de rodelbaan. Dat kennen we nog van een eerdre trip. Met de stoeltjeslift omhoog en al rodelend weer naar beneden.

Rond drieen waren we terug op de camping en was het tijd voor een Weizen bier.Op een steenworp afstandwas natuur zwembadmet terras. Currieworst mit pommes en nog een Weizen en ons laatste vakantiemaal was een feit.

Morgen gaat het richting huis, helaas.

Tot morgen

Bé

Wim en Richard ik heb genoten van jullie avonturen en Wim jij hebt een geweldig mooi reisverslag gemaakt en een behouden thuiskomst.

pa brouwer

fantastisch mooi reisverslag en natuurlijk een mooie reisvakantie ,geweldig. vanavond wacht de swise sence

Michelle

Welcome back