adventure65.reismee.nl

Dag 14 naar huis

Hallo volgers,

Helaas is de lastste dag van onze reis aan gebroken. Vanochtend na een spatje regen de tenten ingepakt. Voor vertrek nog snel 2 Kaiser ( Wim) en 2 waldkorn ( Richard) broodjes met Nutella naar binnengewerkt. De eerste koude maar droge kilometers door de Harz werden nog even ouderwets door ons afgelegd. Na een uurtje begon onze koffie verslaving op te spelen. Helaas hebben we in Duitsland de slechste koffie tot nu toe moeten drinken, toch een leerpuntje. Met 110 op de teller werden de mooie bochtige wegen verslonden door de GS'en. Voordat we het wisten rolden we Emmen binnen via Schoonebeek. Op de carpoolplaats hebben we nog wat feiten gewisseld en gingen we beiden enigzins moe maar zeer voldaan naar huis.

Na 14 dagen, 4 landen en 4250km met min 14 & max 36 graden en zeer weinig regen hebben we onze 2016 motorrondreis zonder schade en letsel volbracht.

Beste volgers, ook jullie willen we bedanken voor de leuke reacties onderweg.

Tot slot wil ik Richard heel erg bedanken voor de afgelopen 14 dagen. We hebben heerlijk gereden en leuke activiteiten gedaan. Bedankt man!!!

De grote vraag is? Wat gaan we volgend jaar doen?

Tot volgend jaar.