adventure65.reismee.nl

Dag 1 Vertrek

Goedemorgen beste volgers,

Gisteren nog contact gehad met Richard en de reis blijft zoals gepland. Vandaag om 13:00 vertrekken we vanuit Emmen richting Plau am See. We zien wel hoe ver we komen, is mede afhankelijk van het weer vandaag. De vooruitzichten voor volgende week zijn +25 graden.

Ik heb al mn spullen gepakt,nu de motor nog ff aftanken en dan ben ik er klaar voor.

Gisteren liet Richard al weten dat hij zin had in de komende trip en dat geldt voor mij ook.

Vanmiddag rond enen vertrokken uit Emmen. Af en toe een klein buitje gehad, maar dat deerd ons niets. Je zit heerlijk beschut op de GS. Tijdens ons diner in Uelzen een flinke onweers bui doorstaan onder de parasol. Uiteindelijk zijn we naeen lange rit in Plau am See beland. Gelukkig hadden ze bij het eerste de beste Hotel nog 2 kamers. Na een koel Weizen biertje was bij ons de pijp uit. Na 7 uur sturen en 450km op die heerlijke comfortabele GS is het tijd voor n warme douche en daarna naar bed.

Morgen nog n klein stukkie en dan zijn we alweer in Polen.